چکاوک ها

چکاوک ها

شعر ، ادب ، عرفان ( چنانچه با نوشته ها و نظراتم موافق یا مخالف هستید لطفاً نظر بگذارید یا ایمیل بزنید تا تبادل نظر کنیم افزون بر این آماده همکاریهای نوشتاری و ادبی با علاقمندان می باشم )
چکاوک ها

چکاوک ها

شعر ، ادب ، عرفان ( چنانچه با نوشته ها و نظراتم موافق یا مخالف هستید لطفاً نظر بگذارید یا ایمیل بزنید تا تبادل نظر کنیم افزون بر این آماده همکاریهای نوشتاری و ادبی با علاقمندان می باشم )

دوست دارم با دلم گاهی مددکاری کنی



دوست دارم با دلم، گاهی مددکاری کنی      

عقل را بگذاری و احساس را   یاری کنی 

      

آتش از برق نگاهت در وجود من زنی     

رودی از خورشید را در جان من جاری کنی

 

دستهایم را بگیری در پناه  دستهات         

بی پناهان را دمی، همذات  پنداری کنی

 

در حریر گیسوان خود، بپیچانی مرا           

مست و مدهوشم از آن ،جادوی هشیاری کنی

 

خفته ام هر شب میان هرم  رویاهای تو

کاش فکر آتشی،  هنگام بیداری کنی

 

مثل برق وباد فرصت از کف ما می رود

فرصتی تا هست، باید صرف دل- داری کنی!

 


 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
فاضله جمعه 14 مهر‌ماه سال 1402 ساعت 01:24 ب.ظ http://1000-va2harf.blogsky.com

بسیار زیبا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد