چکاوک ها

چکاوک ها

شعر ، ادب ، عرفان ( چنانچه با نوشته ها و نظراتم موافق یا مخالف هستید لطفاً نظر بگذارید یا ایمیل بزنید تا تبادل نظر کنیم افزون بر این آماده همکاریهای نوشتاری و ادبی با علاقمندان می باشم )
چکاوک ها

چکاوک ها

شعر ، ادب ، عرفان ( چنانچه با نوشته ها و نظراتم موافق یا مخالف هستید لطفاً نظر بگذارید یا ایمیل بزنید تا تبادل نظر کنیم افزون بر این آماده همکاریهای نوشتاری و ادبی با علاقمندان می باشم )

ابری ترین دیدار

تو بیداری و من بیدار ، بین ما چه رخ داده ؟

در این شام بلند تار ، بین ما چه رخ داده ؟

دقیقا" پیش پای ما دو تا  ، خورشید اینجا بود

در این ابری ترین دیدار ، بین ما چه رخ داده ؟

جلوی چشم ما   سوء تفاهم  ناگهان رویید !

دو  سوی این  همه دیوار ، بین ما چه رخ داده ؟

تو درگیری به عقل و  من ، گرفتار غم عشقم

نمیدانم به جز این کار ،  بین ما چه رخ داده ؟

تو از من عشق می خواهی ، ولی با عقل می سازی

منم مست و تویی هشیار ، بین ما چه رخ داده ؟

برای عاشقی کردن ، فقط دیوانه باید بود

بگو کمتر از این مقدار ، بین ما چه رخ داده ؟

خودت هم خوب میدانی ، که من دیوانه ات هستم

چه میخواهی از این تکرار ،  بین ما چه رخ داده ؟

همیشه با دل تنگم   ،  تو خیلی خوب تا  کردی

چرا  آزردی ام این بار ، بین ما چه رخ داده ؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد