چکاوک ها

چکاوک ها

شعر ، ادب ، عرفان ( چنانچه با نوشته ها و نظراتم موافق یا مخالف هستید لطفاً نظر بگذارید یا ایمیل بزنید تا تبادل نظر کنیم افزون بر این آماده همکاریهای نوشتاری و ادبی با علاقمندان می باشم )
چکاوک ها

چکاوک ها

شعر ، ادب ، عرفان ( چنانچه با نوشته ها و نظراتم موافق یا مخالف هستید لطفاً نظر بگذارید یا ایمیل بزنید تا تبادل نظر کنیم افزون بر این آماده همکاریهای نوشتاری و ادبی با علاقمندان می باشم )

درد بسیار است و طاقت کم،علاجی ،چاره ای

درد بسیار است و طاقت کم،علاجی ،چاره ای

غمگسارم کاش میشد سایه ی،مهپاره ای

 

آن که درمانم به دست اوست از من دور شد

من گرفتار زمینم ، اوست در سیاره ای

 

زیر این سقف کبوداسمان کو امنیت!؟

بر سرم بارید هر دم غصه از دیواره ای

 

 غصه هایم را  کجا بیرون بریزم از دلم

نیست مثل من کسی، بی یاور و غمخواره ای

 

اندکی از دلخوشی درمان درد بی دواست

منتظر هستم بیایی تا بیاری چاره ای

 

گر شود دست بلندت  بر سر من سایبان

سقف خواهد شدبرای عاشق آواره ای

 

‌عشق را باید نوشت از نو به خط دیگری

هیچکس در زندگانی نیست جز او،کاره ای

لالایی


لا لایی ام تقدیم رویاهای زیبایت 

یاد مرا بگذار اطراف متکایت

 فردا دوباره یک شروع خوب باید داشت

 با یاد تو من می روم سر وقت رویایت

در خواب هم روی لبم نام تو را دارم

غافل نخواهم شد زمانی از تماشایت

 خوشحالم از این که مرا شایسته دانستی

 با مهربانی جای دادی کنج دنیایت

پرسه های مجازی

درگیر  پرسه های فضای  مجازی ام    

   شاید کسی بیاید و گیرد به بازی ام                        

      شاید  کسی توجه چندان به من نکرد                                     

 اما به گفت و گوی صمیمانه راضی ام

شاید کسی بیاید و خواهان من شود    

    بی کمترین بهانه کند دل نوازی ام

 قدری شتاب ، وقت زیادی نمانده است

      در این قمار عشق مبادا ببازی ام !

دنیا به فکر حال کسی نیست شک نکن          

   کاری بکن برای دلت  ناز نازی ام

 هی تو ! که نیمه شب به دلت وقت داده ای

 حالم خراب هست بیا تا بسازی ام !