چکاوک ها

چکاوک ها

شعر ، ادب ، عرفان ( چنانچه با نوشته ها و نظراتم موافق یا مخالف هستید لطفاً نظر بگذارید یا ایمیل بزنید تا تبادل نظر کنیم افزون بر این آماده همکاریهای نوشتاری و ادبی با علاقمندان می باشم )
چکاوک ها

چکاوک ها

شعر ، ادب ، عرفان ( چنانچه با نوشته ها و نظراتم موافق یا مخالف هستید لطفاً نظر بگذارید یا ایمیل بزنید تا تبادل نظر کنیم افزون بر این آماده همکاریهای نوشتاری و ادبی با علاقمندان می باشم )

کلام آخر

 

حال من و هوای تو از جنس دیگر است   

 

اما همین که قهر نباشیم بهتر است


شاید دوباره روزی از این روزهای سرد    

دیدی دلت میان دل من شناور است


آن وقت هی بغل کنی وبپیچی مرا بخود    

باور کنی دلم برای دلت حرف آخر است


من هرگز از تو دور شدن را نخواستم    

تصمیم گیر من و شما حی  داور است


تسلیم امر  حق نشدن بی نزاکتی است   

اما همیشه گوش دل عاشقان  کر است


با این همه تمام مرا از خودت بدان        

این آخرین کلام مسافر دم در است .