چکاوک ها

چکاوک ها

شعر ، ادب ، عرفان ( چنانچه با نوشته ها و نظراتم موافق یا مخالف هستید لطفاً نظر بگذارید یا ایمیل بزنید تا تبادل نظر کنیم افزون بر این آماده همکاریهای نوشتاری و ادبی با علاقمندان می باشم )
چکاوک ها

چکاوک ها

شعر ، ادب ، عرفان ( چنانچه با نوشته ها و نظراتم موافق یا مخالف هستید لطفاً نظر بگذارید یا ایمیل بزنید تا تبادل نظر کنیم افزون بر این آماده همکاریهای نوشتاری و ادبی با علاقمندان می باشم )

دوبیتی های عاشقانه شاهرودی..



دلم  وا این که بد کردی  هُخواته           هِننتانه بگیره هیشکی جاته

اگه صد سال وِگردم مین دنیا               هِننتویه کسی پشم کُلاته!

===

قسم به قلب صاف و عشق پاکت           که هُنباشم از این دوری هلاکت

زمستُن دلم خورشید هُخوایه                یه کم بیرون بیا از مین لاکت

===

خمار دیدن چشم تو هستم                   نِبِیل هاباشه کوتا از تو دستم  

دو روز زندگی اِرزش نِداره                   بگیم به همدگه که از تو خَستُم !

=== 

نُماشمی بپرّی سمت گردون               هِنِندانست هِنباشم دگرگون

بِزه دست اجل سنگی به بالش            کُلُوم بی کفتر هابه، قلب من خون

=== 

هنو  هُنباشه از یادش دلم خون          هِنره از دلم یَگ لحظه بیرون

نُپُرس از من که احوالم چطوره             قیاسم کن به گندم زیر وِردون!

===

هِنندانه کسی  که وا کی هِنگُم           فقط یَگ عمره قاتی پاتی هِنگُم

هِنندانین شما از حال و روزم             مصیبت دیده هِندانه چی هِنگُم!

===  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد