چکاوک ها

چکاوک ها

شعر ، ادب ، عرفان ( چنانچه با نوشته ها و نظراتم موافق یا مخالف هستید لطفاً نظر بگذارید یا ایمیل بزنید تا تبادل نظر کنیم افزون بر این آماده همکاریهای نوشتاری و ادبی با علاقمندان می باشم )
چکاوک ها

چکاوک ها

شعر ، ادب ، عرفان ( چنانچه با نوشته ها و نظراتم موافق یا مخالف هستید لطفاً نظر بگذارید یا ایمیل بزنید تا تبادل نظر کنیم افزون بر این آماده همکاریهای نوشتاری و ادبی با علاقمندان می باشم )

از روی عمد یا به خطا، عاشقت شدم



از روی عمد یا به خطا، عاشقت شدم          

با من نگو چگونه؟  چرا ؟عاشقت شدم؟

 

دست کسی نبود، دلم امر کرده بود           

گفتم فقط به نام خدا، عاشقت شدم

 

چون قبله ای که گمشده باشد هزارسال        

پیدا شود  ز فرط دعا ، عاشقت شدم

 

دیگر از این که خرده بگیری، گذشته است

دیوانه یا که سر به هوا ، عاشقت شدم!

 

عشق از دلیل  و عقل  اطاعت نمی کند            

من بی دلایل عقلا عاشقت شدم

 


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد