چکاوک ها

چکاوک ها

شعر ، ادب ، عرفان ( چنانچه با نوشته ها و نظراتم موافق یا مخالف هستید لطفاً نظر بگذارید یا ایمیل بزنید تا تبادل نظر کنیم افزون بر این آماده همکاریهای نوشتاری و ادبی با علاقمندان می باشم )
چکاوک ها

چکاوک ها

شعر ، ادب ، عرفان ( چنانچه با نوشته ها و نظراتم موافق یا مخالف هستید لطفاً نظر بگذارید یا ایمیل بزنید تا تبادل نظر کنیم افزون بر این آماده همکاریهای نوشتاری و ادبی با علاقمندان می باشم )

سرود : شهر من شاهرود قشنگ



سرود شاهرود

شهر من شاهرود قشنگ      نام تو پر طنین و خوش آهنگ

      دوست دارم تو را تا زنده ام      تا همیشه بمان ،خوش آب  ورنگ

             مهد علم است و دانش هر جای تو        وه چه زیباست ، دنیای تو

                         قطعه ای از بهشت برین است       دشت و صحرای زیبای تو

                                  شهر مردان آگاه و با فرهنگ 

                                  شهر من شاهرود قشنگ

====

دستت آغازجنگل  و پشتت به کوه        جنگل ابر تو با شکوه

          آب تو خوش گوار و  هوایت دل انگیز      با بهشت عدن هم گروه

                شاهوار تو فرزند البرز زیبا          روح تو تحت تاثیر دریا

                     پای تو سمت رمل و کویر          یک طرف برف  و یک سوی، خرما

                         شهر من شاهرود قشنگ

                        شهر من شاهرود قشنگ

شهر مردان صاحب مرامی   با بزرگان و خوبان هم کلامی

         مردمت مهربان و وطن دوست    خطه مردمان به نامی

                نعمتت کامل و بی نظیر است          دیده مردمانت بصیر است

                        رهرو حق ، محب ولایت              قلب شان جای عشق امیر است 

                         شهر من شاهرود قشنگ  

                        شهر من شاهرود قشنگ

=====

شهر دانایان ظالم ستیز           تیغشان رو به دشمن تیز تیز

            وقت پیکار در راه وطن   دشمن از پیششان می کند گریز

                     مهد علم است و عرفان    زادگاه بزرگان      بایزید و پیر خرقان

                               عارفان پیششان سر به زیرند     گر چه هر یک به جایی امیرند

                                      شهر من شاهرود قشنگ   

                                     شهر من شاهرود قشنگ


 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد