چکاوک ها

چکاوک ها

شعر ، ادب ، عرفان ( چنانچه با نوشته ها و نظراتم موافق یا مخالف هستید لطفاً نظر بگذارید یا ایمیل بزنید تا تبادل نظر کنیم افزون بر این آماده همکاریهای نوشتاری و ادبی با علاقمندان می باشم )
چکاوک ها

چکاوک ها

شعر ، ادب ، عرفان ( چنانچه با نوشته ها و نظراتم موافق یا مخالف هستید لطفاً نظر بگذارید یا ایمیل بزنید تا تبادل نظر کنیم افزون بر این آماده همکاریهای نوشتاری و ادبی با علاقمندان می باشم )

جان پناه من از هر بلا و بدی (شب قدر 19 رمضان 1444 )

جان پناه من از هر بلا و بدی       

یا علی مددی   یا علی مددی

 

چو زند طوفان به کرانه دل     

گاه جذر و مدی ، یا علی مددی

 

پی هر مشکل  به زبان برسان     

گر که با خردی   ،  یا علی مددی

 

بزن از ته دل  عاشق حیدر       

به خدا  بلدی     ، یا علی مددی

 

روز ولادت ، مُهر ولایت       

به دلم تو زدی، یا علی مددی

 

 تو امیر منی، دشمن تو بود      

کم ز هر عددی ، یا علی مددی

 

به محبانت نشنیده کسی      

ز تو دست ردی ، یا علی مددی

 

بده از آتش،  شب قدرم را        

به امان سندی، یا علی مددی

 


 

حالا که نیستی به خیال تو دل خوشم

حالا که نیستی به خیال تو دل خوشم    

با یاد لحظه های وصال تو دل خوشم

 

تا یک بهانه جور شود ، من ببینمت

با عطر ماندگار به شال تو ، دل خوشم

 

گاهی که حسرتم غلیان می کند تو را

با گریه در هوای زلال تو ، دل خوشم

 

تو ماه کاملی،  ولی از پشت ابرها

حتی به انتظار هلال تو دل خوشم

 

هر روز با امید طلوع دوباره ام

از مشرق بلند جمال تو ، دل خوشم

 

وصل ات برای من شده ممنوع، ناگزیر

با گفتمان میوه کال تو ، دل خوشم

 

گر چه هوای شهر دلم بی تو مرده است

تا می وزد نسیم شمال تو ، دل خوشم

 

ما هر دو سوختیم و کسی با خبر نشد

امّا من از شباهت حال تو ، دل خوشم!