چکاوک ها

چکاوک ها

شعر ، ادب ، عرفان ( چنانچه با نوشته ها و نظراتم موافق یا مخالف هستید لطفاً نظر بگذارید یا ایمیل بزنید تا تبادل نظر کنیم افزون بر این آماده همکاریهای نوشتاری و ادبی با علاقمندان می باشم )
چکاوک ها

چکاوک ها

شعر ، ادب ، عرفان ( چنانچه با نوشته ها و نظراتم موافق یا مخالف هستید لطفاً نظر بگذارید یا ایمیل بزنید تا تبادل نظر کنیم افزون بر این آماده همکاریهای نوشتاری و ادبی با علاقمندان می باشم )

بگذار برآید به هوایت نفس من

 


بگذار برآید به هوایت نفس من                        

ای تازه ترین تازه ی در دسترس من

 

از آتش لبهای خودت شعله ورم کن                   

سرد است  زمستان شب بی قبس من

 

خورشید  نگاهت که بتابد به وجودم                  

گل می دمد از طبع پر از خار وخس من

 

 لبخند بزن تا دهنم آب بیفتد                         

طعم تو چه خوب است، انار ملس من!

 

بگذار که در چادر تو باد بپیچد                     

جاری بشود عطر تنت در هوس من

 

خوب است که راهی  بگذاری به تماشا             

اینقدر نکش میله به دور قفس من !

 


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد