چکاوک ها

چکاوک ها

شعر ، ادب ، عرفان ( چنانچه با نوشته ها و نظراتم موافق یا مخالف هستید لطفاً نظر بگذارید یا ایمیل بزنید تا تبادل نظر کنیم افزون بر این آماده همکاریهای نوشتاری و ادبی با علاقمندان می باشم )
چکاوک ها

چکاوک ها

شعر ، ادب ، عرفان ( چنانچه با نوشته ها و نظراتم موافق یا مخالف هستید لطفاً نظر بگذارید یا ایمیل بزنید تا تبادل نظر کنیم افزون بر این آماده همکاریهای نوشتاری و ادبی با علاقمندان می باشم )

چند دوبیتی عاشقانه



نپرس از من چطوره کارو بارت   

بده یا خوبه روز و روزگارت

تو که رفتی، ولی من سالها هست    

نشستم پای چشمان خمارت!

 

+++


دلم بعد  تو آرامش نداره          

به طبع من غزل جوشش نداره

پر از ابره همیشه آسمونم        

ولیکن همت   بارش نداره!


+++

 

برای من نگیر اینقد قیافه      

که بد جور می شم از دستت کلافه

اگه دوستم نداری عیب نداره    

نبر بازی رو تو وقت اضافه!


+++

 

پس از تو دیگه دلتنگ که باشم؟  

زمین خوردم، نمی تونم که پا شم!

در انداختی منو با عشق و رفتی     

نگفتی که نمیتونم رها شم؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد