چکاوک ها

چکاوک ها

شعر ، ادب ، عرفان ( چنانچه با نوشته ها و نظراتم موافق یا مخالف هستید لطفاً نظر بگذارید یا ایمیل بزنید تا تبادل نظر کنیم افزون بر این آماده همکاریهای نوشتاری و ادبی با علاقمندان می باشم )
چکاوک ها

چکاوک ها

شعر ، ادب ، عرفان ( چنانچه با نوشته ها و نظراتم موافق یا مخالف هستید لطفاً نظر بگذارید یا ایمیل بزنید تا تبادل نظر کنیم افزون بر این آماده همکاریهای نوشتاری و ادبی با علاقمندان می باشم )

تا باقیات صالحاتی هست، دریابیم

تا باقیات صالحاتی هست، دریابیم      

هنگامه صوم و صلاتی هست، دریابیم

 

بذر محبت در قلوب خسته بنشانیم     

در دل چو شوق انبساطی هست ، دریابیم

 

راهی دراز و پر خطر در پیش روی ماست   

تا فرصت راه نجاتی هست دریابیم

 

یک روز حتما تشنه خواهد شد لبان ما   

حالا اگر آب حیاتی هست ، دریابیم

 

همراه ما در وادی حیرت که خواهد بود؟   

تا راههای ارتباطی هست، دریابیم

 

دنیا سراشیب خطرناکی است، سمت مرگ 

هر تابلوی احتیاطی هست، دریابیم !

بوی بنزین گران را باز هم حس می کنم

رهنمودی تازه  از اهل کرم حس می کنم    

بوی بنزین گران را باز هم حس می کنم

 

صحبت عدل است و برخی تشنه اجرای آن 

همت اجراش را در هر قدم حس می کنم

 

با گران کردن عدالت خوب اجرا می شود    

خوبی اش را سالها با پشت خم حس می کنم

 

تا شود هر کس به قدر سهمش از آن بهره مند  

قطره چکانی فراز ملک جم حس می کنم

 

بس که می گویند ما بنزین مفتی خورده ایم        

تا قیامت من خودم را متهم حس می کنم

 

آن قدر دم می زنند از حصه آیندگان           

که وجود نسل فعلی را عدم حس می کنم

 

هر نفر یک سطل بنزین سهم ماهش می شود  

من همین مقدار را هم مغتنم حس می کنم

 

نفت می گویند  مال ماست اما پس  چرا               

جاش را در سفره خالی م کم حس می کنم

 

حال بنزین هم جلودار گرانی می شود            

ضربه اش را از هم اکنون بر  تنم حس می کنم

 

 بس که آب خوش به ما دادند، توی مملکت     

از در و دیوار روحم بوی نم حس می کنم

 

با تمام این سخن ها جان فدای رهبرم

سایه اسلام را تا بر سرم حس می کنم

 

جان خود را می دهم در حفظ دین و میهنم

تا ابد  خود را نگهبان حرم حس می کنم!