چکاوک ها

چکاوک ها

شعر ، ادب ، عرفان ( چنانچه با نوشته ها و نظراتم موافق یا مخالف هستید لطفاً نظر بگذارید یا ایمیل بزنید تا تبادل نظر کنیم افزون بر این آماده همکاریهای نوشتاری و ادبی با علاقمندان می باشم )
چکاوک ها

چکاوک ها

شعر ، ادب ، عرفان ( چنانچه با نوشته ها و نظراتم موافق یا مخالف هستید لطفاً نظر بگذارید یا ایمیل بزنید تا تبادل نظر کنیم افزون بر این آماده همکاریهای نوشتاری و ادبی با علاقمندان می باشم )

با دلم بازی نکن، چندان دراین خط نیستم


با دلم بازی نکن،   چندان دراین خط  نیستم                  

دست بردار از سرم،   اهل رفاقت نیستم

 

سر درون لاک  اسرار  درونم   برده ام                      

هیچ جای این جهان اینقدر راحت نیستم

 

هر چه آزارم کنی خاموش می بینی مرا                    

لب فرو می بندم و اهل  شکایت  نیستم

 

هر چه می خواهی به جان من بریزی غم، بریز           

ناسپاس از تلخ و شیرین های قسمت  نیستم !

 

سالها  بی عشق دنیا پیش من  معنا نداشت                 

معذرت ، من بعد از این مرد ریاضت نیستم!

 

  دیگر اکنون غیر آرامش نمی خواهد دلم                 

شور وشوق اندازه دارد ، بی نهایت نیستم !

 


 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد