چکاوک ها

چکاوک ها

شعر ، ادب ، عرفان ( چنانچه با نوشته ها و نظراتم موافق یا مخالف هستید لطفاً نظر بگذارید یا ایمیل بزنید تا تبادل نظر کنیم افزون بر این آماده همکاریهای نوشتاری و ادبی با علاقمندان می باشم )
چکاوک ها

چکاوک ها

شعر ، ادب ، عرفان ( چنانچه با نوشته ها و نظراتم موافق یا مخالف هستید لطفاً نظر بگذارید یا ایمیل بزنید تا تبادل نظر کنیم افزون بر این آماده همکاریهای نوشتاری و ادبی با علاقمندان می باشم )

ولنتاین 1

امروز عید عاشقان است " ولنتاین "

و امروز اولین ولنتاین با هم بودن ماست !

دلم می خواست در کنارت بودم

تا غزل نیمه تمامی را که برایت سروده ام با شاخه گل سرخی تقدیمت می کردم !

دلم می خواست روبرویت بنشینم ودر عمق چشمانت شاعری شوریده را

ملاقات کنم !

که شرمنده از درویشی خویش ، تنها میتواند غزلی برای عشق خود بسراید

بی هیچ سوئیچ طلایی که بر آن کارتی آویخته و نوشته است :

تقدیم با عشق !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد