چکاوک ها

چکاوک ها

شعر ، ادب ، عرفان ( چنانچه با نوشته ها و نظراتم موافق یا مخالف هستید لطفاً نظر بگذارید یا ایمیل بزنید تا تبادل نظر کنیم افزون بر این آماده همکاریهای نوشتاری و ادبی با علاقمندان می باشم )
چکاوک ها

چکاوک ها

شعر ، ادب ، عرفان ( چنانچه با نوشته ها و نظراتم موافق یا مخالف هستید لطفاً نظر بگذارید یا ایمیل بزنید تا تبادل نظر کنیم افزون بر این آماده همکاریهای نوشتاری و ادبی با علاقمندان می باشم )

تردید

اگر می خواهی  آزمایشم کنی  که چقدر همراهت خواهم بود  

چگونه میتوانی اطمینان داشته باشی که چقدر در گفته هایم صداقت دارم ؟ 

کلیشه این کلمات دیگر هیچ دیواری را سیاه نخواهد کرد : 

من تا قیامت با توام  

با استقامت با توام  

اند رفاقت با توام 

وقتی که همراهم شوی  

در رنج و راحت با توام ! 

آیا شنیدن این  واژه های دلفریب امروز که مسئولیتی ازتو بر دوشم نیست واقعا میتواند  

ترا آرامش بخشد و نگرانی فرداهای خاکستریت را آبی سازد ؟ 

نمی گویم به من اعتماد کن  

این واژه هم برای تو و هم من معنای اصیل و بکر خود را از دست داده است  !  

تنها میتوانم بگویم : 

تمام آنچه فکر می کنی در تو ارزشمند است را برای خودت نگاه دار  

نمی خواهم مرا در آنچه  فکر میکنی ارزشمند است شریک خود سازی !  

تنها از تو می خواهم آن چه را بر  شانه ات سنگین می یابی بر دوش من بگذاری ! 

اگر با تلخیت شیرینی لبخند از لبهای من جوشید !

اگر تاریکیت  در چشمهای من چراغی دید ! 

اگر با بودنم دنیا به تو خندید ! 

اگر غمها رهایت کرد و از تو دور شد از شادیت ترسید ! 

و

اما و اگر های زیاد دیگری وقتی بدل شد در تو به امید ! 

در آن هنگام اگر بودم  

بدان که مزد خود را از صداقت می ستانم   

و  بی هیچ انتظاری باز هم  

چیزی نخواهم خواستن از تو  

دل دریایی ام انقدر جا دارد که  نه دل ناگرانم از تو  و نه از خدای خویش نا امید  

و تردید بلندت را  یقینا میتوانم  باز هم بخشید !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد