چکاوک ها

چکاوک ها

شعر ، ادب ، عرفان ( چنانچه با نوشته ها و نظراتم موافق یا مخالف هستید لطفاً نظر بگذارید یا ایمیل بزنید تا تبادل نظر کنیم افزون بر این آماده همکاریهای نوشتاری و ادبی با علاقمندان می باشم )
چکاوک ها

چکاوک ها

شعر ، ادب ، عرفان ( چنانچه با نوشته ها و نظراتم موافق یا مخالف هستید لطفاً نظر بگذارید یا ایمیل بزنید تا تبادل نظر کنیم افزون بر این آماده همکاریهای نوشتاری و ادبی با علاقمندان می باشم )

رفاقت

می گویم دوستت دارم  !

میگویم دلم برایت تنگ شده است  !

میگویم بدون تو زندگی دلگیر است ! 

و خیلی حرفهای دیگر می گویم   ! 

من به زیاد حرف زدن عادت دارم ! 

من به زیاد عشق ورزیدن عادت دارم ! 

 من به زیاد احساسات خوب وقشنگ داشتن عادت دارم ! 

من به خیلی چیز های خوب دیگر هم عادت دارم ! 

تو می گویی :  

من به عادت های تو کاری ندارم ! 

من به حرفهای دلنشینت کاری ندارم ! 

من به عاشقی های مدامت هم کاری ندارم ! 

دیگران هم قبل از تو چنین عادتهایی داشتند ! 

دیگران هم قبل از تو چنین حرفهایی زدند ! 

اما وقتی خواستم دردهایم را تسکین دهند  

خیلی راحت عادتهای خوبشان را ترک کردند ! 

و هنگامی که خواستم ستونی در کنار قامتم باشند  

خیلی راحت تا شدند ! 

پس از من نخواه باورت کنم ! 

و از من نخواه سالها اعتماد گسسته ام را به چند روز ترمیم سازم ! 

سالها  بی اعتمادی دیده ام  ! 

اگر میتوانی سالها تلاش کن تا  بتوانم بعد از این همه نارفیقی ها  به رفاقتت ایمان بیاورم ! 

و من با خود می اندیشم : 

کاش خیلی سالهای پیش تو را دیده بودم و رفیقت می شدم تا امروز اینقدر  زخم چوب نارفیقی های دیگران را بر دل رنجورم  احساس نکنم ! 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد