چکاوک ها

چکاوک ها

شعر ، ادب ، عرفان ( چنانچه با نوشته ها و نظراتم موافق یا مخالف هستید لطفاً نظر بگذارید یا ایمیل بزنید تا تبادل نظر کنیم افزون بر این آماده همکاریهای نوشتاری و ادبی با علاقمندان می باشم )
چکاوک ها

چکاوک ها

شعر ، ادب ، عرفان ( چنانچه با نوشته ها و نظراتم موافق یا مخالف هستید لطفاً نظر بگذارید یا ایمیل بزنید تا تبادل نظر کنیم افزون بر این آماده همکاریهای نوشتاری و ادبی با علاقمندان می باشم )

مردن با گاز

کوچه تان دارد چراغان می شود در شهر من !

حتما" امشب نورباران میشود  در شهر من  !

حتم دارم تو عروس امشب این کوچه ای  

بی وفایی ها فراوان  می شود در شهر من

غم دلم را لحظه لحظه هی تصرف می کند

زندگی بعد تو   ویران می شود  در شهر من

توی تقویمم بهار عاشقی خط خورده است

ناگهان از نو   زمستان میشود در شهر من  

مرگ با یک سبک تازه  میهمانم می کند

مردن با گاز آسان می شود در شهر من ! 

هر کسی می میرد اینجا حجله ای می آورند  

آدم از مردن  پشیمان میشود در شهر من !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد