چکاوک ها

چکاوک ها

شعر ، ادب ، عرفان ( چنانچه با نوشته ها و نظراتم موافق یا مخالف هستید لطفاً نظر بگذارید یا ایمیل بزنید تا تبادل نظر کنیم افزون بر این آماده همکاریهای نوشتاری و ادبی با علاقمندان می باشم )
چکاوک ها

چکاوک ها

شعر ، ادب ، عرفان ( چنانچه با نوشته ها و نظراتم موافق یا مخالف هستید لطفاً نظر بگذارید یا ایمیل بزنید تا تبادل نظر کنیم افزون بر این آماده همکاریهای نوشتاری و ادبی با علاقمندان می باشم )

گم شده

می روم دریا به دریا  ساحل من گم شده !  

خانه در امواج دارم  منزل من گم شده !  

سر درون لاک خود دنبال یک گم گشته ام

حس وحال عاشقی  توی دل من گم شده !

برق انسی در دل من گاه جستن میکند  

در شب تاریکم اما شمع  محفل گم شده !  

 نام نیک عشق را مردم  به بدنامی برند !

چه زلالی ها که عمری در گل من گم شده  ! 

عشق سازی میزند  و عقل هم ساز دگر

نیم دیوانه و نیم عاقل من گم شده !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد