چکاوک ها

چکاوک ها

شعر ، ادب ، عرفان ( چنانچه با نوشته ها و نظراتم موافق یا مخالف هستید لطفاً نظر بگذارید یا ایمیل بزنید تا تبادل نظر کنیم افزون بر این آماده همکاریهای نوشتاری و ادبی با علاقمندان می باشم )
چکاوک ها

چکاوک ها

شعر ، ادب ، عرفان ( چنانچه با نوشته ها و نظراتم موافق یا مخالف هستید لطفاً نظر بگذارید یا ایمیل بزنید تا تبادل نظر کنیم افزون بر این آماده همکاریهای نوشتاری و ادبی با علاقمندان می باشم )

با تو بودن

تشنه ام  ، یک جرعه از آن نوش می خواهد دلم  

زمهریرم ، گرمی آغوش می خواهد ، دلم  

مست مستم کن که مدتها خماری دیده ام  

عقل را هم بعد ازین مدهوش می خواهد دلم  

از بهارستان تو با من سخنها گفته اند 

عکسی از آن پهنه گل پوش می خواهد دلم  

با تو بودن منتهای آرزوهای من است  

حلقه عشق تو را بر گوش می خواهد دلم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد