چکاوک ها

چکاوک ها

شعر ، ادب ، عرفان ( چنانچه با نوشته ها و نظراتم موافق یا مخالف هستید لطفاً نظر بگذارید یا ایمیل بزنید تا تبادل نظر کنیم افزون بر این آماده همکاریهای نوشتاری و ادبی با علاقمندان می باشم )
چکاوک ها

چکاوک ها

شعر ، ادب ، عرفان ( چنانچه با نوشته ها و نظراتم موافق یا مخالف هستید لطفاً نظر بگذارید یا ایمیل بزنید تا تبادل نظر کنیم افزون بر این آماده همکاریهای نوشتاری و ادبی با علاقمندان می باشم )

افقهای روشن با تو بودن

در دلم  شعرهایی که باید برایت می گفتم  

تلنبار شده است . 

بر زبانم حرفهای نا گفته گره خورده است .  

من حتی با پاهایم فکر می کنم ،

 آخر پایم از وقتی به سوی تو نیامده ، انگار راه رفتن فراموشش شده است ،  

و نگاهم ،  

که روزی از میان هزاران تن  ، بویت را می شناخت

 ، و بسویت پر می کشید ، 

پشت دیواری از مه غلیظ و خاکستر ، بوییدن را از خاطر برده است ، 

ساعت فیزیولوژیک درونم  هنوز روی همان لحظه ای که رفتی خوابیده است . 

کاش می شد هنوز هم دستت  

نوازشگر پیشانی تبدارم باشد ، 

وقتی که کابوس های سیاه و سرخ و شیمیایی ، به شعله های سرکش حریقی می مانند که کلبه ای پوشالی را ، لقمه ای لذیذ ، برای کام حریص خودمی شناسد .  

کاش ، زنگها زمزمه درهم ، تماسهای از دست رفته ام را ، تکرار می کردند  

تا یادم نرود که  

هنوز هم که هنوز است ، صدایم می زنی   و من با گوشهای سنگین  

سر بر بالین خوابی نهاده ام ،

 به سنگینی گناه . 

در درگاه آیینه . 

حس می کنم که وقت به سرعت چراغ های قرمز را پشت سر میگذارد ، 

و من سوار بر مرکب غفلت ، در زمانهای از دست رفته   ،

 با گوشهایی سنگین ، و چشمهایی که بوی خطر را نمی فهمد  ، 

آژیر ممتد  

 و چراغهای گردان قرمز را 

که از هر طلوع و غروب خورشید  

بر خیابان زندگیم منعکس میشود

بازیچه ای می انگارم  ، در اسباب بازی کودکی بی قرار . 

هنوز هم که هنوز است  

نیاز دارم که بزرگتر شوم  

کاش دستهایت بود که دروازه های  ، بزرگی را  ، به رویم بگشاید   

و چشمانت ،

 افقهای روشن با تو بودن را  

تفسیر کند .

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
هنربلاگـ | مجتبی یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:25 ب.ظ http://HonarBlog.BlogFa.com

کاش....
خیلی متن زیبایی بود. از خودتون بود?
منم با نسخه جدید رادیو پارسوآ بروزم. منتظر حضور مهربونت هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد