چکاوک ها

چکاوک ها

شعر ، ادب ، عرفان ( چنانچه با نوشته ها و نظراتم موافق یا مخالف هستید لطفاً نظر بگذارید یا ایمیل بزنید تا تبادل نظر کنیم افزون بر این آماده همکاریهای نوشتاری و ادبی با علاقمندان می باشم )
چکاوک ها

چکاوک ها

شعر ، ادب ، عرفان ( چنانچه با نوشته ها و نظراتم موافق یا مخالف هستید لطفاً نظر بگذارید یا ایمیل بزنید تا تبادل نظر کنیم افزون بر این آماده همکاریهای نوشتاری و ادبی با علاقمندان می باشم )

از من نترس

از من نترس یاد تو که گم نمی شود ! 

عشقت فدای طعنه مردم  ، نمی شود ! 

با شعله خیال تو گرم است قلب من  

در قلب سرد ، هیچ  تلاطم نمی شود ! 

دنیا بدون خنده تو  جای زیست ، نیست   

دنیای مرده جای  تبسم نمی شود ! 

با سنتی که در دل من ریشه کرده ای 

عشقت دچار درد تهاجم نمی شود ! 

بانوی من نترس که طوفان بیاید و .... 

سرمای مرگ ، عشق  تو هیزم نمی شود !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد