چکاوک ها

چکاوک ها

شعر ، ادب ، عرفان ( چنانچه با نوشته ها و نظراتم موافق یا مخالف هستید لطفاً نظر بگذارید یا ایمیل بزنید تا تبادل نظر کنیم افزون بر این آماده همکاریهای نوشتاری و ادبی با علاقمندان می باشم )
چکاوک ها

چکاوک ها

شعر ، ادب ، عرفان ( چنانچه با نوشته ها و نظراتم موافق یا مخالف هستید لطفاً نظر بگذارید یا ایمیل بزنید تا تبادل نظر کنیم افزون بر این آماده همکاریهای نوشتاری و ادبی با علاقمندان می باشم )

شعله - باران

دیر آمدی ! آنقدر عشق من ! که دل مرده است !

طوفان غم یاد تو را هم با خودش برده است !


این صندلی خالی ست ، بنشین ، قهوه یا چایی ؟

پوزش که دست مرگ بر فنجانمان خورده است !


حق با تو ! اما وقت مرگ دل کجا بودی ؟

حتی لباس مشکی ات هم از تو آزرده است !


هر بار زنگت زد دلم ، فصل غرورت بود 

از خاطرت نگذشت ، احساسم چه پژمرده است ؟


این روزها دیگر هوای گل شکفتن نیست !

 از فکر پاییز فرا رو  عشق ، افسرده است !


بگذار ، اما ، یخ کند دلهایمان با هم 

حالا که در باران ، تمام شعله ها مرده است !

نظرات 3 + ارسال نظر
امیرعلی پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:17 ب.ظ http://catia-education.rozblog.com/

سلام
امیدوارم که حالتون خوب واوقات به کامتون باشه
خسته نباشید و خداقوت
وبلاگ جالب و پرمحتوایی دارید
و باید بگم که بی نظیر و معرکس
خواستم بهتون بگم اگه موافق به تبادل لینک باشید من خوشحال میشم وب قشنگ شمارولینک کنم وباعث افتخارم میشه
پس یه سر به وب سایت من بزنید اگه موافق بودید منو با نام آموزش نرم افزار CATIA لینک کنید و بعد بگید که شما رو با چه اسمی لینک کنم
منتظر شما هستم
موفق باشید
یاعلی

امیرعلی پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:18 ب.ظ http://catia-education.rozblog.com/

سلام
امیدوارم که حالتون خوب واوقات به کامتون باشه
خسته نباشید و خداقوت
وبلاگ جالب و پرمحتوایی دارید
و باید بگم که بی نظیر و معرکس
خواستم بهتون بگم اگه موافق به تبادل لینک باشید من خوشحال میشم وب قشنگ شمارولینک کنم وباعث افتخارم میشه
پس یه سر به وب سایت من بزنید اگه موافق بودید منو با نام آموزش نرم افزار CATIA لینک کنید و بعد بگید که شما رو با چه اسمی لینک کنم
منتظر شما هستم
موفق باشید
یاعلی

سیمین سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:17 ب.ظ

بسیار عالی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد