چکاوک ها

چکاوک ها

شعر ، ادب ، عرفان ( چنانچه با نوشته ها و نظراتم موافق یا مخالف هستید لطفاً نظر بگذارید یا ایمیل بزنید تا تبادل نظر کنیم افزون بر این آماده همکاریهای نوشتاری و ادبی با علاقمندان می باشم )
چکاوک ها

چکاوک ها

شعر ، ادب ، عرفان ( چنانچه با نوشته ها و نظراتم موافق یا مخالف هستید لطفاً نظر بگذارید یا ایمیل بزنید تا تبادل نظر کنیم افزون بر این آماده همکاریهای نوشتاری و ادبی با علاقمندان می باشم )

دوبیتی هایی با طعم شبهای قدر

شب قدر است و مهمان توام من 

غریبی کنج ایوان توام من

خدایا تشنه کامی از کویرم

پی یک قطره باران توام من !


               **


زبان خسته در کامم نشسته 

تو میدانی و این قلب شکسته 

در هفت آسمان را باز کردی 

چه سازم من ولی با پای بسته ؟


               **


دلم درگیر زندان است آقا 

و جرم من فراوان است آقا 

بگیر از شاکیان من رضایت 

که صبرم رو به پایان است آقا !


               **


کرم کار کریمان است آقا !

و کار بنده عصیان است آقا!

ببخش از راه رحمت جرم ما را

برای تو که آسان است ، آقا !


               **


خدایا از خطا شرمنده ام من !

چه گویم ای خدا ، شرمنده ام من !

سکوتم را پذیرا یاش امشب 

که حتی از دعا ، شرمنده ام من !

نظرات 1 + ارسال نظر
عباسی یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:09 ب.ظ

احسنت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد