چکاوک ها

چکاوک ها

شعر ، ادب ، عرفان ( چنانچه با نوشته ها و نظراتم موافق یا مخالف هستید لطفاً نظر بگذارید یا ایمیل بزنید تا تبادل نظر کنیم افزون بر این آماده همکاریهای نوشتاری و ادبی با علاقمندان می باشم )
چکاوک ها

چکاوک ها

شعر ، ادب ، عرفان ( چنانچه با نوشته ها و نظراتم موافق یا مخالف هستید لطفاً نظر بگذارید یا ایمیل بزنید تا تبادل نظر کنیم افزون بر این آماده همکاریهای نوشتاری و ادبی با علاقمندان می باشم )

نا امیدانه

پی عشقش  به چار سو رفتم    

  انقدر که خودم ز رو رفتم

هر نشانی که بود پرسیدم

           هر چه می شد به جستجو رفتم

شهرها را یکی یکی گشتم   

      آنچه گفتند  کو به کو رفتم

دلم  از جستجوی او شد سرد  

    توی لاک خودم فرو رفتم   

تا فقط با خودم طرف باشم 

       هر چه می شد که رفت ، تو رفتم

نا امید از لقای او که شدم

          توی دامان عشق او رفتم!

نظرات 1 + ارسال نظر
عباسی یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:03 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد