چکاوک ها

چکاوک ها

شعر ، ادب ، عرفان ( چنانچه با نوشته ها و نظراتم موافق یا مخالف هستید لطفاً نظر بگذارید یا ایمیل بزنید تا تبادل نظر کنیم افزون بر این آماده همکاریهای نوشتاری و ادبی با علاقمندان می باشم )
چکاوک ها

چکاوک ها

شعر ، ادب ، عرفان ( چنانچه با نوشته ها و نظراتم موافق یا مخالف هستید لطفاً نظر بگذارید یا ایمیل بزنید تا تبادل نظر کنیم افزون بر این آماده همکاریهای نوشتاری و ادبی با علاقمندان می باشم )

جایی ، نمیدانم کجا

جزیره ای متروک ،

در اقیانوسی نمیدانم چه ،

و در طول و عرضی ، نمیدانم کجا  ،

خانه من است !

خورشیدی که ندارم ، گرم و روشنم میکند !

و مهتابی که نیست  ، پنجره اش را به درونم می گشاید .

اگر قصد سفر داری 

با خود تلفن همراه نیاور 

اینجا مکالمه ممکن نیست !

اما  ، می شود 

انرژی های رها شده در خویش را بازیافت کرد ،

و با آن در ذهنی که ریشخند تکنولوژی و فن آوری است 

از هر زاویه ای 

به زمانها و مکانهای از دست رفته سرکشید 

و باز  یافت ، همه از دست رفته ها را !

جایی که خورشید نیست ، زمان ،

و طول و عرضی که نیست 

مکان ، بی معناست !


نظرات 3 + ارسال نظر
علیرضا کوچولو دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:07 ب.ظ http://alirezanoori.niniweblog.com

سلام عمو محمد حسین
من به کمکتون احتیاج دارم.
من در جشنوارۀ تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کردم و شما می تونید بهم کمک کنید.
کافیه با موبایلتون 179 را به 20008080200 پیامک کنید و بهم رای بدید.
خواهش می کنم این کمک و بهم بکنید.
اگه می دونستید پیامک شما چقدر برام ارزشمنده همین الان رای می دادید.
برای کسب اطلاعات بیشتر به وبلاگم سر بزنید.
از این که لطفتون رو دریغ نمی کنید سپاسگزارم.
سهم شما: دعای خیر مادرم در این ماه عزیز

علیرضا کوچولو دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:08 ب.ظ http://alirezanoori.niniweblog.com

دلنوشته تون عالی بود
20+
پیروز باشید

خرید اینترنتی دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:10 ب.ظ http://javanbazar.com

سلام دوست و همکار عزیزم سایت بسیار خوب و عالی دارید
و اگر ازش پشتیبانی بیشتری کنید خیلی عالیتر میشه.
دوست عزیزم من مایل به تبادل لینک با شما هستم
همکار عزیزم در صورتی که با تبادل لینک موافق هستید حتما به سایت من که سایت خودتون هست تشریف بیاورید
و بگید با چه نامی لینکتون کنم و اگر مایل به تبادل لینک بودید من را با عنوان

خرید اینترنتی

لینک کنید.

هم اکنون سایت من (رتبه در گوگل 3) . خوشحال میشوم به سایت من یک سری بزنید و نظر زیبا تون را بگید

هم اکنون آمار روزانه سایت من بین 2000 تا 3000 هست.

http://javanbazar.com

منتظر نظر زیباتون هستم. یادت نره حتما بیا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد