چکاوک ها

چکاوک ها

شعر ، ادب ، عرفان ( چنانچه با نوشته ها و نظراتم موافق یا مخالف هستید لطفاً نظر بگذارید یا ایمیل بزنید تا تبادل نظر کنیم افزون بر این آماده همکاریهای نوشتاری و ادبی با علاقمندان می باشم )
چکاوک ها

چکاوک ها

شعر ، ادب ، عرفان ( چنانچه با نوشته ها و نظراتم موافق یا مخالف هستید لطفاً نظر بگذارید یا ایمیل بزنید تا تبادل نظر کنیم افزون بر این آماده همکاریهای نوشتاری و ادبی با علاقمندان می باشم )

زیبا

جایی ، کنار خاطره ها ایستاده ای 

زیبا  و پایدار 

                   لبخند های سبز تو ، یاد آور بهار

                          سرشار از شکوه 

                                                  فراخوانی از وقار

            در لحظه های تیره و مبهم که واژه ها

                    بر لب مجال زمزمه پیدا نمی کنند

                           قفل غم سکوت مرا وا نمی کنند 

یادت چراغ روشن راه امید من 

        در قفل زندگی 

              تنها کلید من !

نظرات 1 + ارسال نظر
علیرضا کوچولو سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:52 ب.ظ http://alirezanoori.niniweblog.com/

سلام دوست خوبم
من به کمکتون احتیاج دارم.
من در جشنوارۀ تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کردم و شما می تونید بهم کمک کنید.
کافیه با موبایلتون 179 را به 20008080200 پیامک کنید و بهم رای بدید.
خواهش می کنم این کمک و بهم بکنید.
اگه می دونستید پیامک شما چقدر برام ارزشمنده همین الان رای می دادید.
برای کسب اطلاعات بیشتر به وبلاگم سر بزنید.
از این که لطفتون رو دریغ نمی کنید سپاسگزارم.
سهم شما: دعای خیر مادرم در این ماه عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد