چکاوک ها

چکاوک ها

شعر ، ادب ، عرفان ( چنانچه با نوشته ها و نظراتم موافق یا مخالف هستید لطفاً نظر بگذارید یا ایمیل بزنید تا تبادل نظر کنیم افزون بر این آماده همکاریهای نوشتاری و ادبی با علاقمندان می باشم )
چکاوک ها

چکاوک ها

شعر ، ادب ، عرفان ( چنانچه با نوشته ها و نظراتم موافق یا مخالف هستید لطفاً نظر بگذارید یا ایمیل بزنید تا تبادل نظر کنیم افزون بر این آماده همکاریهای نوشتاری و ادبی با علاقمندان می باشم )

دوبیتی

تو و عشقت رو به دنیا نمیدم

کسی رو توی قلبم جا نمی دم

اگه دنیا بریزه رو سر من

که از تو دل ببرم ، وا نمی دم !

 

            ***

 

هنوزم من تو رو کم دوست دارم

برات هر دم بمیرم ، دوست دارم

نمی دونی که مردن چه قشنگه

رو زانوت جون که می دم دوست دارم !

 

               ****

 

دل وامونده آدم باشه خوبه

همیشه شاد و بی غم باشه خوبه

غم عشقو ولی من دوست دارم  

بهای عشق مرگم باشه خوبه

 

               ****

 

دم مرگم که باشه  ، خوبه  ،  خوبه

برا یک دم که باشه ، خوبه  خوبه

برای عشق می میرم و می گم   ( برا عشق تو می میرم و میگم )

دلا با هم که باشه خوبه ، خوبه


                    ***

 

کنار عشق محنت هم قشنگ است

به عشق و رنج عادت هم قشنگ است

به جرم عشق بیرونت کنند از

بهشت و باغ جنت ، هم  ، قشنگ است

 

                ***

 

کنار عشق  ، طاقت هم قشنگ است

صبوری وقت محنت هم قشنگ است

برای دیدن یاران یکدل

حضوری گر نشد چت (  chat )هم قشنگ است

 

نظرات 1 + ارسال نظر
رها پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:37 ق.ظ http://s2a.ir

سلام دوست خوبم
وب قشنگی داری
خوشحال میشم به وب من هم سر بزنی
میتونی برای وبلاگت آدرس جدید ثبت کنی
http://s2a.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد