چکاوک ها

چکاوک ها

شعر ، ادب ، عرفان ( چنانچه با نوشته ها و نظراتم موافق یا مخالف هستید لطفاً نظر بگذارید یا ایمیل بزنید تا تبادل نظر کنیم افزون بر این آماده همکاریهای نوشتاری و ادبی با علاقمندان می باشم )
چکاوک ها

چکاوک ها

شعر ، ادب ، عرفان ( چنانچه با نوشته ها و نظراتم موافق یا مخالف هستید لطفاً نظر بگذارید یا ایمیل بزنید تا تبادل نظر کنیم افزون بر این آماده همکاریهای نوشتاری و ادبی با علاقمندان می باشم )

غزل

از بس که ساده ام به پیامی دلم خوش است 

سودای پخته نیست ، به خامی دلم خوش است 

مثل نسیم بگذر و دستی تکان بده

از راه دور هم به سلامی دلم خوش است

حتی اگر ترنم چشمت نمی شود 

پلکی بزن ، بدون کلامی دلم خوش است !

از خنده ات تلاطم داغی به من ببخش 

در بزم تو به حرکت جامی دلم خوش است 

تسکین به کار عشق نمی خواهم از خدا 

با یاد تو به درد مدامی دلم خوش است !

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد