چکاوک ها

چکاوک ها

شعر ، ادب ، عرفان ( چنانچه با نوشته ها و نظراتم موافق یا مخالف هستید لطفاً نظر بگذارید یا ایمیل بزنید تا تبادل نظر کنیم افزون بر این آماده همکاریهای نوشتاری و ادبی با علاقمندان می باشم )
چکاوک ها

چکاوک ها

شعر ، ادب ، عرفان ( چنانچه با نوشته ها و نظراتم موافق یا مخالف هستید لطفاً نظر بگذارید یا ایمیل بزنید تا تبادل نظر کنیم افزون بر این آماده همکاریهای نوشتاری و ادبی با علاقمندان می باشم )

دل من


هر سمت که رفتی دل من سوی تو چرخید

 بازیچه شد و با خم ابروی تو چرخید

هر چیز دلت خواست و فرمود همان شد

 در رگ رگ  من  جذبه جادوی تو چرخید

بوی غزل و جاذبه را در تن من ریخت

تا باد  و هوا در خم گیسوی تو چرخید

چشمان تو هی چرخ زد و عشوه گری کرد

چرخ دلم از چرخش ابروی تو چرخید  

گاهی به خرامیدن و گاهی به رمیدن

عمرم به مدار رم  آهوی تو چرخید

آه از دل دیوانه که در سینه من بود

او هم به مراد دل و بر خوی تو چرخید !

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد