چکاوک ها

چکاوک ها

شعر ، ادب ، عرفان ( چنانچه با نوشته ها و نظراتم موافق یا مخالف هستید لطفاً نظر بگذارید یا ایمیل بزنید تا تبادل نظر کنیم افزون بر این آماده همکاریهای نوشتاری و ادبی با علاقمندان می باشم )
چکاوک ها

چکاوک ها

شعر ، ادب ، عرفان ( چنانچه با نوشته ها و نظراتم موافق یا مخالف هستید لطفاً نظر بگذارید یا ایمیل بزنید تا تبادل نظر کنیم افزون بر این آماده همکاریهای نوشتاری و ادبی با علاقمندان می باشم )

کُل کبوتران جهان صف کشیده اند

 

دورم ولی هوای تو را  می کشم نفس 

         در من مباد  غیر هوای تو  هیچکس

دارد  امید نازک من پاره می شود       

             خود  را به سمت من بوزان قدر یک  نفس

تنها نه من که عشق تو در سینه منست  

             بلکه تویی در عالم ایجاد ،  مُلتَمَس

دارد زمانه جان  مرا سخت می مکد

              ترسم ز کام  او رود این  طعم تند وگس

 از شام بی ستاره دنیا دلم گرفت   

             تا کی حجاب میکنی ای  صبح دیر رس   ؟

کو جمعه ای که آمدنت وعده شد به ما ؟ 

            آغاز انتفاضه آن صبح بی قفس

کُل  کبوتران جهان صف کشیده اند

             تا در هوای آبی تو  جان دهند وبس 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد