چکاوک ها

چکاوک ها

شعر ، ادب ، عرفان ( چنانچه با نوشته ها و نظراتم موافق یا مخالف هستید لطفاً نظر بگذارید یا ایمیل بزنید تا تبادل نظر کنیم افزون بر این آماده همکاریهای نوشتاری و ادبی با علاقمندان می باشم )
چکاوک ها

چکاوک ها

شعر ، ادب ، عرفان ( چنانچه با نوشته ها و نظراتم موافق یا مخالف هستید لطفاً نظر بگذارید یا ایمیل بزنید تا تبادل نظر کنیم افزون بر این آماده همکاریهای نوشتاری و ادبی با علاقمندان می باشم )

دوبیتی ها

 

کجایی که دلم جا مونده پیشت                منو ول کرده ، تنها مونده پیشت    

نفهمیدم تو چشمای تو چی دید              که مست و منگ و شیدا مونده پیشت   

 =============================================

هوای عاشقی غم داره امشب                دلش   بارون نم نم داره امشب

صدای شر شر ناودون تو کوچه           به من میگه تو رو کم داره امشب

=============================================

هزار تا غصه و غم دارم امشب                توی قلبم محرم دارم امشب    

        نمیدونم بخونم روضه از کی ؟           گلی گم گشته را کم دارم امشب 

=============================================

من و تو خاطراتت جا نذاری                     نری از پیشم و تنها نذاری

شبیه قایق درهم شکسته                  یه  وقت تو حسرت دریا نذاری ؟

=============================================

تو رو  با  روی بازت می شناسم          از احساسات    نازت می شناسم    

شبیه نغمه های سرکویری                   تو رو از سوز و سازت می شناسم

=============================================

 نزن فریاد که یاری رسی نیست    کسی گوشش بدهکار کسی نیست                                                                           در این جنگ تورم و گرانی   به مردن دل بده آتش بسی نیست 

=============================================

دلت از سنگ ، گر بود آب می شد           ز درد مردمان بی تاب می شد                         

دریغا هر چه گفتیم از غم خود                برایت لای لای خواب می شد

=============================================

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد