چکاوک ها

چکاوک ها

شعر ، ادب ، عرفان ( چنانچه با نوشته ها و نظراتم موافق یا مخالف هستید لطفاً نظر بگذارید یا ایمیل بزنید تا تبادل نظر کنیم افزون بر این آماده همکاریهای نوشتاری و ادبی با علاقمندان می باشم )
چکاوک ها

چکاوک ها

شعر ، ادب ، عرفان ( چنانچه با نوشته ها و نظراتم موافق یا مخالف هستید لطفاً نظر بگذارید یا ایمیل بزنید تا تبادل نظر کنیم افزون بر این آماده همکاریهای نوشتاری و ادبی با علاقمندان می باشم )

من دلم تنگ است میخواهم کمی درکم کنی

 

من دلم تنگ است میخواهم کمی درکم کنی  

  قبل رفتن دوست دارم تا دمی درکم کنی

درد دل ها با تو کردم تا سبک گردد دلم

  فکر کردم مثل من اهل غمی،درکم کنی

فکر کردم مثل خیلی های دیگر نیستی   

غیر این بیگانگانی ، محرمی ، درکم کنی 

با خودم گفتم که تو رودی ، به دریا می روی

   دل بدان بستم که قدر شبنمی درکم کنی

از لب شمشیر یاران زخمها خوردم ولی 

خوش بدان بودم که قدر مرهمی درکم کنی

با لب خشکم سرود ابر  و باران ساختم  

  تا بیایی با صفای زمزمی درکم کنی

از بهشت یاد تو اخراج دارم می شوم

   کاش قدر توبه های آدمی درکم کنی

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد