چکاوک ها

چکاوک ها

شعر ، ادب ، عرفان ( چنانچه با نوشته ها و نظراتم موافق یا مخالف هستید لطفاً نظر بگذارید یا ایمیل بزنید تا تبادل نظر کنیم افزون بر این آماده همکاریهای نوشتاری و ادبی با علاقمندان می باشم )
چکاوک ها

چکاوک ها

شعر ، ادب ، عرفان ( چنانچه با نوشته ها و نظراتم موافق یا مخالف هستید لطفاً نظر بگذارید یا ایمیل بزنید تا تبادل نظر کنیم افزون بر این آماده همکاریهای نوشتاری و ادبی با علاقمندان می باشم )

دوست دارم غزل از عید بگویم ، چه کنم ؟

دوست دارم غزل از عید بگویم ، چه کنم ؟  

  کمی از این همه تردید بگویم  ، چه کنم ؟

دوست دارم که به دیدار عزیزان بروم

     از بهاری که نخندید بگویم ، چه کنم ؟

به طبیعت بروم تا نفسی تازه کنم  

      با گل از خنده خورشید بگویم ، چه کنم ؟

از پرستوی مهاجر که نیامد امسال  

      مانده در غربت  تبعید بگویم ، چه کنم ؟

عید امسال رقم خورده قضا جور دگر

   جای تبریک ز تهدید بگویم ؟ چه کنم ؟

 ترس جان خانه نشین کرد عزیزان مرا 

  چه به  آن کس که نترسید بگویم ؟ چه کنم ؟

شورو شوقی که به دل داشتم از موسم عید

   «کورونا» آمد وبرچید ، بگویم ؟ چه کنم ؟

زندگی با همه ی  دردسرش می ارزد

که من از شادی وامید بگویم ، چه کنم ؟  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد