چکاوک ها

چکاوک ها

شعر ، ادب ، عرفان ( چنانچه با نوشته ها و نظراتم موافق یا مخالف هستید لطفاً نظر بگذارید یا ایمیل بزنید تا تبادل نظر کنیم افزون بر این آماده همکاریهای نوشتاری و ادبی با علاقمندان می باشم )
چکاوک ها

چکاوک ها

شعر ، ادب ، عرفان ( چنانچه با نوشته ها و نظراتم موافق یا مخالف هستید لطفاً نظر بگذارید یا ایمیل بزنید تا تبادل نظر کنیم افزون بر این آماده همکاریهای نوشتاری و ادبی با علاقمندان می باشم )

خسته ام ازشهر ، دشت باز میخواهد دلم

خسته ام ازشهر ، دشت باز میخواهد دلم         

مُرد روحم در قفس ،  پرواز میخواهد دلم

 

چون غریبان وطن گم کرده ام در این دیار         

خانه بسیار است ، روی باز میخواهد دلم

 

در خیابان جز  هیاهویی غلط انداز نیست     

کوچه باغی غرق در  آواز میخواهد دلم

 

هیچکس چو ن آشنایان  با دلم بازی نکرد      

 از تبار دشمنان همراز می خواهد دلم

 

در هوای زیر صفرم عاشقی ، یخ می زند    

یک بهار  آغوش گرم و ناز میخواهد دلم

 

زین تفال ها که بر دیوان حافظ میزنم         

حال خوب خطه ی شیراز میخواهد دلم

 

 حرفها بسیار دارم فرصت از کف می رود   

آخر خطم ولی  آغاز می خواهد دلم

 

فرصت ابراز را محض خدا از من نگیر    

 پُر گناهم ، پرده اغماض میخواهد دلم  .

 

                      

  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد