چکاوک ها

چکاوک ها

شعر ، ادب ، عرفان ( چنانچه با نوشته ها و نظراتم موافق یا مخالف هستید لطفاً نظر بگذارید یا ایمیل بزنید تا تبادل نظر کنیم افزون بر این آماده همکاریهای نوشتاری و ادبی با علاقمندان می باشم )
چکاوک ها

چکاوک ها

شعر ، ادب ، عرفان ( چنانچه با نوشته ها و نظراتم موافق یا مخالف هستید لطفاً نظر بگذارید یا ایمیل بزنید تا تبادل نظر کنیم افزون بر این آماده همکاریهای نوشتاری و ادبی با علاقمندان می باشم )

همه خوابند در این همهمه ، بیدار منم

همه خوابند در این همهمه ، بیدار منم   

در تب و تاب تو و  لحظه دیدار، منم

 

انتظاری که به پایان نرسد ، جانکاه است

آن که جانش برود در رهت این بار، منم!

 

سخن از عشق تو گفتن نه به این سادگی است     

آن که عمری است خورَد چوب به اقرار،منم!

 

 هر بلایی به سرم عشق تو آرَد ، شادم               

پیچ و تاب آن که زند بر سر این دار،منم!

 

به کلافی نتوان مشتری یوسف شد                 

در صف مشتریان باز، خریدار منم !

                                                                                                                                            

هر چه دارد به سرم رنج و بلا می آید      

باز هم بیشتر از پیش، سزاوار، منم !

 

زده پیوند محبت دل من با دل تو          

چه کنم؟ دست خودم نیست! گرفتار منم !

 

شاید از حسن تو چیزی نشود قسمت من      

بروی از بَرَم انگار ، نه انگار ، منم !

 

باز با یاد تو جان ودل من می لرزد           

آن که هرگز نکند عشق تو انکار، منم !

 

نه تمنای بهشت و نه هراس از دوزخ         

نه پی کشف و کرامات، نه اسرار، منم !

 

عاقبت از سر این کوچه گذر خواهی کرد    

از تو خرسند به یک آتش سیگار، منم !

 


 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد