چکاوک ها

چکاوک ها

شعر ، ادب ، عرفان ( چنانچه با نوشته ها و نظراتم موافق یا مخالف هستید لطفاً نظر بگذارید یا ایمیل بزنید تا تبادل نظر کنیم افزون بر این آماده همکاریهای نوشتاری و ادبی با علاقمندان می باشم )
چکاوک ها

چکاوک ها

شعر ، ادب ، عرفان ( چنانچه با نوشته ها و نظراتم موافق یا مخالف هستید لطفاً نظر بگذارید یا ایمیل بزنید تا تبادل نظر کنیم افزون بر این آماده همکاریهای نوشتاری و ادبی با علاقمندان می باشم )

دلگیرم از تمام خودم ، حس نمی کنی ؟



دلگیرم از تمام خودم ، حس نمی کنی ؟      

از مشرب و مرام خودم ، حس نمی کنی ؟

     

عمری دویده ام به تمنای روزگار                  

اما نشد به  کام خودم ، حس نمی کنی ؟      

 

صبح شباب چون غزلی نیمه کاره ماند            

در فصل اختتام خودم ، حس نمی کنی ؟      

 

هی پیله بافت  دور دلم  آز و  آرزو              

افتاده ام به دام خودم ، حس نمی کنی ؟

   

دنیا و من ، زدیم دو جام سلامتی            

اما شکست جام خودم ، حس نمی کنی ؟

 

عشقت هر آن چه داشتم از من گرفته است        

چیزی نزد به نام خودم ، حس نمی کنی ؟  

   

قلبم طپید هر چه  به آمال دیگران                

کم شد ازاحترام خودم ،  حس نمی کنی ؟    

 

از بس که خورده است سر من به سنگها     

مُردم در التیام خودم ، حس نمی کنی ؟   

 

بوی فراق می رسد از شعرهای من             

نزدیک والسلام خودم ، حس نمی کنی ؟ 

 

تاریخ سرایش 1399/12/6

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد