چکاوک ها

چکاوک ها

شعر ، ادب ، عرفان ( چنانچه با نوشته ها و نظراتم موافق یا مخالف هستید لطفاً نظر بگذارید یا ایمیل بزنید تا تبادل نظر کنیم افزون بر این آماده همکاریهای نوشتاری و ادبی با علاقمندان می باشم )
چکاوک ها

چکاوک ها

شعر ، ادب ، عرفان ( چنانچه با نوشته ها و نظراتم موافق یا مخالف هستید لطفاً نظر بگذارید یا ایمیل بزنید تا تبادل نظر کنیم افزون بر این آماده همکاریهای نوشتاری و ادبی با علاقمندان می باشم )

بین من و تو حدفاصل یک خیابان است

بین من و تو حدفاصل یک خیابان است      

اما همین مقدار کم خیلی فراوان است

 

من دوست دارم با تو باشم لحظه هایم را     

دنیا بدون تو فقط در حکم  زندان است

 

با وعده فردا و فرداها نکن خامم          

این حرفها مخصوص دوران دبستان است

 

چیزی بگو که خوش نماید حال الان را       

کی دیده که فردای ما بهتر از الان است ؟

 

 شاید برای تو نبودن ، غیر عادی نیست        

شاید  برایت مشکلات عشق آسان است

 

اما برای من نگو از صبر بی پایان               

دنیای من تنها فقط یک خط پایان است

 

باید به امید چه فصل دیگری باشم ؟           

سهم دلم از زندگی تنها زمستان است !

 

 در وصف حالم یک نفر قبلاً چنین گفته:      

یک قطره  شبنم هم برای مور طوفان است

 

چتری بیاور با خودت وقتی که می آیی      

این روزها ابر دلم در حال باران است !

 


 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد