چکاوک ها

چکاوک ها

شعر ، ادب ، عرفان ( چنانچه با نوشته ها و نظراتم موافق یا مخالف هستید لطفاً نظر بگذارید یا ایمیل بزنید تا تبادل نظر کنیم افزون بر این آماده همکاریهای نوشتاری و ادبی با علاقمندان می باشم )
چکاوک ها

چکاوک ها

شعر ، ادب ، عرفان ( چنانچه با نوشته ها و نظراتم موافق یا مخالف هستید لطفاً نظر بگذارید یا ایمیل بزنید تا تبادل نظر کنیم افزون بر این آماده همکاریهای نوشتاری و ادبی با علاقمندان می باشم )

مرا به سالهای شروع خودت کشانیدی

مرا به سالهای شروع خودت کشانیدی

همان زمان که مرا بار اولین دیدی


تنم پر از نفست بود و حس داغی که

ز شرمگینی لبهای عشق من چیدی


خیال می کنم امروز هم همانجایم

همان که عشوه نمودی به روم خندیدی


گذر نکرد زمان بی تو لحظه ای بر من

اگر چه گاه به لبهام جان رسانیدی


دوباره حس جوانی دمید در جانم

دوباره در شب من تافت نور امیدی


چگونه کهنه شود عشق با عبور زمان

چطور پاره شود رشته ای که تابیدی؟


دوچار رفتن از کوره راهها بودم

به من توان شروعی ز جاده بخشیدی!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد