چکاوک ها

چکاوک ها

شعر ، ادب ، عرفان ( چنانچه با نوشته ها و نظراتم موافق یا مخالف هستید لطفاً نظر بگذارید یا ایمیل بزنید تا تبادل نظر کنیم افزون بر این آماده همکاریهای نوشتاری و ادبی با علاقمندان می باشم )
چکاوک ها

چکاوک ها

شعر ، ادب ، عرفان ( چنانچه با نوشته ها و نظراتم موافق یا مخالف هستید لطفاً نظر بگذارید یا ایمیل بزنید تا تبادل نظر کنیم افزون بر این آماده همکاریهای نوشتاری و ادبی با علاقمندان می باشم )

از تو نخواستم که به من مبتلا شوی

از تو نخواستم که به من مبتلا شوی                    

اینک چه بهتر است که از من جدا شوی

 

راه من و تو  خط موازی است تا ابد                   

حیف است که بپیچی و پر  انحنا شوی

 

دستم دراز بود به سمت دو دست تو                      

اما نخواستی که بگیری و پا شوی

 

با من غریبه بودی و مغرور و  سرد و خشک      

هرگز دلت نخواست به من آشنا شوی

 

در کار عشق ساز مخالف زدن خطاست             

باید به ضربه های دلت هم صدا شوی

 

گفتم که: «تو»! و تو گفتی بگو: «شما»!               

حالا بمان به غربت خود تا  شما ! شوی

 


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد