چکاوک ها

چکاوک ها

شعر ، ادب ، عرفان ( چنانچه با نوشته ها و نظراتم موافق یا مخالف هستید لطفاً نظر بگذارید یا ایمیل بزنید تا تبادل نظر کنیم افزون بر این آماده همکاریهای نوشتاری و ادبی با علاقمندان می باشم )
چکاوک ها

چکاوک ها

شعر ، ادب ، عرفان ( چنانچه با نوشته ها و نظراتم موافق یا مخالف هستید لطفاً نظر بگذارید یا ایمیل بزنید تا تبادل نظر کنیم افزون بر این آماده همکاریهای نوشتاری و ادبی با علاقمندان می باشم )

شادم که در تمامی اوقات با منی

شادم که در تمامی اوقات با منی                       

هنگام ابتلای مهمات با منی

 

در ترس و اضطراب و خطر در کنارمن            

تا دفع و رفع کل بلیات با منی

 

وقتی که تارهای دلم پیچ می خورد                  

من می شوم به واشدنش مات، با منی

 

با هر اذان به سوی تو پرواز می کنم              

تا می وزد نسیم  مناجات با منی

 

روزی هزار مرتبه که می شوم تمام               

توزنده می کنی به کرامات،  با منی

 

  گاهی به شک و شبهه دلم قبضه می شود     

اما تو بی خیال خیالات با منی

 

حتی  اگر کناره ز کوی تو می کنم               

شادم  که در مقام مکافات با منی

 

هرگز مرا به غیر خودت مبتلا نکن             

تنها تو  از تمام  مقامات با منی

 

برشاخه نجات تو امید بسته ام                   

دانم که   با تمام خطیئات با منی

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد