چکاوک ها

چکاوک ها

شعر ، ادب ، عرفان ( چنانچه با نوشته ها و نظراتم موافق یا مخالف هستید لطفاً نظر بگذارید یا ایمیل بزنید تا تبادل نظر کنیم افزون بر این آماده همکاریهای نوشتاری و ادبی با علاقمندان می باشم )
چکاوک ها

چکاوک ها

شعر ، ادب ، عرفان ( چنانچه با نوشته ها و نظراتم موافق یا مخالف هستید لطفاً نظر بگذارید یا ایمیل بزنید تا تبادل نظر کنیم افزون بر این آماده همکاریهای نوشتاری و ادبی با علاقمندان می باشم )

بین من و تو فاصله ها منطقی تر است


بین من و تو فاصله ها منطقی تر است          

آتش هر آنچه دورتر از پنبه،  بهتر است

 

آرامشی بدون دلهره ، پیدا نمی شود            

باور نکن که قصه ما جور دیگر است

 

گفتم به عشق حال دلم خوب می شود         

بودن بدون عشق  به مردن برابر است!

 

با تو  تمام باور من  استحاله شد   

ای وای دل  که چنین زودباور است        

 

دیگر چه حاجت است که پابند هم شویم          

کشتی کنار اسکله پابند لنگر است

 

 حالا به هر کسی که دلت خواست دل ببند   

کف ها به روی آ ب همیشه شناور است

 

 از این که در کنار تو بودم دریغ نیست       

گوهر کنار مزبله هم باز  گوهر است

 

  هرگز گمان نکن که چنین می شوم تمام      

دریا به هر طرف برود موج پرور است !

 

می سازم از دوباره دل زخم خورده را        

بم در زمان لرزه بعد ایستا تر است!

 


 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد