چکاوک ها

چکاوک ها

شعر ، ادب ، عرفان ( چنانچه با نوشته ها و نظراتم موافق یا مخالف هستید لطفاً نظر بگذارید یا ایمیل بزنید تا تبادل نظر کنیم افزون بر این آماده همکاریهای نوشتاری و ادبی با علاقمندان می باشم )
چکاوک ها

چکاوک ها

شعر ، ادب ، عرفان ( چنانچه با نوشته ها و نظراتم موافق یا مخالف هستید لطفاً نظر بگذارید یا ایمیل بزنید تا تبادل نظر کنیم افزون بر این آماده همکاریهای نوشتاری و ادبی با علاقمندان می باشم )

دلم از هر که بگیرد به تو وا خواهد شد

 


دلم از هر که بگیرد به تو وا خواهد شد        

اژدهای غم من با تو عصا خواهد شد

 

نفس پاکت اگر در نفس من بدمد                

این دل مرده به اعجاز تو پا خواهد شد

 

راز لبخند ملیح تو نمی دانم چیست ؟         

هر که مجنون نشود، سر به هوا خواهد شد

 

گرهی را که زدی بر دل من  باز نکن            

بادبادک به نخ پاره ، رها خواهد شد

 

عشق، مانند نماز است که  ساقط نشود      

هست بر گردن ما ، هر چه ، قضا خواهد شد

 

 آدم و وسوسه تفکیک پذیر از هم نیست     

آدمی عشق نباشد، به کجا خواهد شد؟

 


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد